วันเสาร์ที่ 24 สิงหาคม พ.ศ. 2556

สนทนาภาษาบาลี ๒




สนทนาภาษาบาลี ๒

  ๑. วันนี้ เป็นวันอาทิตย์ที่ ๒๕ สิงหาคม พ.ศ. ๒๕๕๖
       อชฺช รวิวาโร โหติ,
       อชฺช จ สาวนมาสสฺส ปญฺจวีสติมํ ทินํ โหติ,
 ตสฺส ภควโต อรหโต  สมฺมาสมฺพุทฺธสฺส ปรินิพฺพานโต ปฏฺฐาย ฉปญฺญารสุตฺตรปญฺจสตาธิกานิ เทวสํวจฺฉรสหสฺสานิ อติกฺกนฺตานิ.
๒. วันนี้เป็นแรม ๔ ค่ำ เดือน ๙
       อชฺช จ สาวนมาสสฺส  กาฬปกฺเข  จตุตฺถี โหติ.
๓. พวกเรากำลังเรียนภาษาบาลี
       มยํ ปาลิภาสํ สิกฺขาม.
๔. ผมชื่อพระนริสสระ
       อหํ นริสฺสโร นาม.
๕. พ่อผมชื่อนายสุขสันต์
       ปิตา เม สุขสนฺโต นาม .
๖. แม่ผมชื่อว่า นางจันทิมา
       มาตา เม จนฺทิมา นาม.
๗. ผมมีพี่น้อง ๓ คน พี่สาว ๑ คน น้องชาย ๒ คน
       มม ตโย สาโลหิตา ญาตกา อตฺถิ, ตตฺถ เอกา ภคินี โหติ เทฺว กนิฐา.
๘. พวกเขาสบายดี ไม่มีโรคภัยเบียดเบียน
       เตสํ สรีรปฺปวตฺติ สุปฺปวตฺตติ, นิรโรคา โหนฺติ.
๙. พ่อแม่ของผมเป็นชาวนา
       มาตาปิตโร เม กสิกา โหนฺติ.
๑๐. ท่านทั้งสองทำนาในนาของตนเอง
       เต จ เตสํ สนฺตเก เขตฺเต กสิกมฺมํ กโรนฺติ.


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น